A dupla album egy kreativitása és kísérletező kedve
teljében lévő csapatot mutat: a laza focitematikára
alapuló Tizenegyes huszonkét dala mind zenei, mind
szövegbeli-tartalmi értelemben elképesztően erős,
sokszínű, játékos darab. A kísérőcsapatot folyamatosan
bővítgető lányok az első korong alapjait a stúdióban már
jól bevált DJ-producereikkel (DJ Naftával és Párizzsal),
valamint három külsős (Háborgató Maszkura, DJ Vanis és
Sabák Péter) segítségével készítették el. A "második
félidő" zenéjét pedig élő zenekaruk (Mezei András: bassz,
Vastag Gábor: gitár-vokál, Gerdesits Ferenc: dob,
Bacsa Gyula: billentyűk) szolgáltatja. Mindkét korong
nagyon rendben van, igazi meglepetésként azonban a második
szolgál, ez ugyanis döbbenetesen sziporkázó lett.
Elképesztő a lányok és a náluk épp egy generációval
idősebb zenészfaszik (nem véletlen a szóhasználat, hisz a
csak Faszi keresztnevű tagokból álló
Üllői Úti Fuck
kultlegenda háromnegyede is közreműködik) közti kreatív
feszültség: a szakzsargonban csak "szőröstökű vén profik"-
ként aposztrofálható urak otthon hagyták az előéletük
alapján elvárható alter-rock kliséket. Teljes eklektika
jelzi a második korongot, van itt reggae, ska, punk, funk,
hiphop és rock n’roll, természetesen a főhősök sziporkázó
gondolatmenésének megfelelő hangulati alátámasztása- vagy
ellenpontjaként. És ha a szövegekből nem derült volna ki,
hogy a két hölgy mennyire okos és tudatos: pontosan
tudják, hogy a rengeteg zenei, ritmikai és gondolati
bravúr és fordulat ellenére sem biztos, hogy nem válik
monotonná a sok szöveg másfél órán keresztül, nagylelkűen
átengedik a mikrofont is pár remek előadónak. Hallhatjuk
többek között az IMMC-s Buppát, Kelemen Angelikát Frenk
kísérőzenekarából, Háborgató Maszkurát, Szalkay Dávid
trombitást valamint Újonc Petit az Akkezdet Phiaiból. -